• Zbog čega je važno piti kokosovu vodu?

    Zbog čega je važno piti kokosovu vodu?

    Ukoliko ste probali kokosovu vodu, znate da je prilično osvežavajuća. Zbog čega je sve više u upotrebi, posebno kada je reč o sportistima? Utvrđeno je da čista tečnost u mladim kokosima sadrži neke elektrolite (kalijum, natrijum, kalcijum, magnezijum) koje gubite kroz znoj tokom vežbanja. Obratite pažnju na brendove koje birate, kao i na dodatne kalorije koje unosite.

     152
  • Četiri namirnice za zdraviji smuti!

    Četiri namirnice za zdraviji smuti!

    Dan započinjete čašom smutija? Odlično! Imamo predlog za vas! Ukoliko dodate samo neku od naredne četiri namirnice, obezbedićete svom organizmu niz prednosti.

    Zeleni čaj – Jedan od najpopularnijih napitaka na svetu sadrži antioksidante koji jačaju imunitet ali i štiti kožu od oštećenja usled izlaganja suncu.

    Nar – Preliminarna istraživanja sugerišu da nar pomaže u smanjenju upala i štiti telo od slobodnih radikala.

    Kefir – Pun je kalcijuma i zdravih probiotika koji jačaju oslabljen imuni sistem.

    Lan – Bogat je omega-3 masnim kiselinama. Smanjuje rizik od visokog krvnog pritiska i stvaranju krvnih ugrušaka.

     221
  • Kako se brzo i lako rešiti nadimanja?

    Kako se brzo i lako rešiti nadimanja?

    Posebne vrste namirnica mogu smanjiti simptome nadutosti stomaka. Konzumirajte hranu koja sadrži vlakna kao što su jabuke, ovsena kaša, brokoli, šargarepa ili pasulj. Takođe, uvek birajte hranu sa niskim sadržajem masti: riba ili piletina. Izbegavajte kofein i gazirane napitke. Probiotici poput jogurta mogu biti od velike pomoći.

     202
  • Konzumirajte sirov med umesto šećera!

    Konzumirajte sirov med umesto šećera!

    Osim što sadrži manje kalorija od šećera, sirov med se lako apsorbuje u krvotok. Čist šećer predstavlja saharozu koja se sastoji od dva molekula. Naš stomak mora da koristi sopstvene enzime kako bi ih razdvojio. Zahvaljujući pčelama, u sirovom medu nalazi se poseban enzim koji deli saharozu u glukozu i fruktozu. Dva jednostavna šećera koja naše telo mnogo lakše apsorbuje. Dakle, sirov med u odnosu na šećer ima “zdraviji” glikemički indeks. Šećer ne sadrži minerale i vitamine za razliku od sirovog meda. Imajući u vidu da je sirov med daleko zdraviji izbor, predlažemo vam da pronađete svoj omiljeni Happy Honey ukus!

    Posetite Happy Honey i poručite online omiljeni ukus.

    Happy Honey sirov med Oklagija baner

     123
  • Izbegnite sezonske prehlade uz pomoć ovih pet namirnica!

    Izbegnite sezonske prehlade uz pomoć ovih pet namirnica!

    Sezonske prehlade najviše pogađaju respiratorni sistem, a mogu uzrokovati i nekoliko tipova virusa. Najbolja odbrambena linija je izbegavanje bliskog kontanta sa zaraženim osobama. Ipak, nekoliko namirnica takođe može biti od koristi jer mogu smanjiti simptome kao što su: bolovi u grlu, slabost i mučnina.

    Đumbir – Čim osetite bolove u mišićima izazvane gripom uz potencijalno visoku temperaturu, posegnite za ovom moćnom biljkom. Istraživanja sugerišu da đumbir može smanjiti oticanje zglobova i brojne bolove. Dokazano je i da pomaže u prevenciji mučnine.

    Beli luk – Sadrži tip vlakana koji jačaju imuni sistem i pospešuju varenje. Da biste zaista iskoristili sve prednosti koje nudi, iseckajte sirovi beli luk i ostavite ga da odstoji 10 do 15 minuta jer ćete na taj način omogućiti aktiviranje korisnih jedinjenja.

    Govedina – Bogata je cinkom koji jača imuni sistem i štiti vas od sezonskih prehlada.

    Pasulj – Proteini u pasulju pomažu u balansiranju tečnosti u organizmu, poboljšavaju imuni sistem i pomažu obnovu ćelija.

    Narandže – Pored toga što su super osvežavajuće, narandže su veliki izvor vitamina, minerala i fitohemikalija koji udruženi povoljno utiču na celokupan organizam.

     113
Fin ručak, sa karfiolom koji je i mekan i krckav.
Ukusni, brzi za pripremu.
Mmmm... čokoladno... kremasto...
Ovaj ručak bi svakom odgovarao!
Za ljubitelje ribe iz konzerve.
Strana 1 od 1195